Shop Mobile More Submit  Join Login
Banned by Axeraider70 Banned by Axeraider70
lol. I kinda stole the idea from DA's new !banned shirt.

EDIT: Why does it look crappy as a thumb? Full view plz.

I made it into a t-shirt and bought from Cafepress.

/Nerd. i'll show you it when it arrives :D
Add a Comment:
 
:iconsharprealmcomics:
SharpRealmcomics Featured By Owner Feb 24, 2015
yea DAart Mods are NEVER nice understanding pepale thel ban you for saying HI the wrong way - like to see them in real life - skin them all
Reply
:iconfelxies:
Felxies Featured By Owner Dec 24, 2013  Hobbyist Digital Artist
That was totally me when I got banned!

Reply
:iconquixotic-nostalgia:
Quixotic-Nostalgia Featured By Owner Nov 23, 2012  Hobbyist General Artist
Getting banned is my WORST nightmare! >_<"
Reply
:iconfelxies:
Felxies Featured By Owner Dec 24, 2013  Hobbyist Digital Artist
Lol same here!
At least it WAS, until I was actually banned. :I
Reply
:icontr1ck5ter:
Tr1ck5ter Featured By Owner Aug 3, 2012  Student Artist
U drawing banned lots of people on deviant art are getting banned
Reply
:iconarabianmiahi2:
ArabianMiaHI2 Featured By Owner Feb 14, 2012  Hobbyist Digital Artist
omg 3 ppl from here are actually banned o-o
Reply
:iconnazizombieschick:
NaziZombiesChick Featured By Owner Feb 3, 2012  Professional Writer
Me. Enough said.
Reply
:iconflyingraichu:
Flyingraichu Featured By Owner Dec 16, 2011  Hobbyist Artist
I'm probably that face soon.
Reply
:iconleaftail99:
leaftail99 Featured By Owner Jul 25, 2012  Hobbyist Filmographer
wow... you predict well... :noes:
Reply
:iconnazizombieschick:
NaziZombiesChick Featured By Owner Feb 3, 2012  Professional Writer
True that.
Reply
:iconmiyokothefox:
Miyokothefox Featured By Owner Jul 16, 2011  Hobbyist Writer
epic face is epic
Reply
:iconaxeraider70:
Axeraider70 Featured By Owner Jul 21, 2011  Hobbyist Digital Artist
hahaha
Reply
:iconmiyokothefox:
Miyokothefox Featured By Owner Jul 24, 2011  Hobbyist Writer
XD
Reply
:iconmisterhatnclogs:
MisterHatnClogs Featured By Owner Jul 15, 2011
My face after I got banned from facebook
Reply
:icondarkiethefox:
DarkietheFox Featured By Owner Jun 12, 2012  Hobbyist Traditional Artist
why'dya get banned?
Reply
:iconmisterhatnclogs:
MisterHatnClogs Featured By Owner Jul 15, 2011
My face after I got banned from facebook.
Reply
:iconlucky-the-nightwolf:
Lucky-the-nightwolf Featured By Owner Jan 13, 2011   Digital Artist
love teh face
Reply
:iconbloodthewolf:
BloodTheWolf Featured By Owner Dec 3, 2010
that's what i looked like when i got banned from chatting on DAmn chat......
Reply
:iconaxeraider70:
Axeraider70 Featured By Owner Dec 6, 2010  Hobbyist Digital Artist
hahaha yeaaaah
Reply
:icondontyoudarekickthat4:
DontYouDareKickThat4 Featured By Owner Jul 20, 2010   Writer
That was my friend's expression from being banned, except she kept banging her head after saying it was a dream, I cant wait till Jan. 11, She's coming back that day! (As you see in my Signiture, im in charge of looking after her account!)
Reply
:iconaxeraider70:
Axeraider70 Featured By Owner Jul 29, 2010  Hobbyist Digital Artist
D: hahaha why was she banned
Reply
:icondontyoudarekickthat4:
DontYouDareKickThat4 Featured By Owner Jul 29, 2010   Writer
too young.... :(
Reply
:iconaxeraider70:
Axeraider70 Featured By Owner Jul 29, 2010  Hobbyist Digital Artist
too young? wtfff
Reply
:iconms-alyak:
ms-alyak Featured By Owner Jun 23, 2010
LOL
Reply
:icon13thchild:
13thchild Featured By Owner Oct 25, 2008  Student General Artist
XD thats my expression!
Reply
:iconsapphiresky1410:
sapphiresky1410 Featured By Owner Sep 6, 2007  Student General Artist
thats so freaking awesome!!!!! >.<
Reply
:iconaxeraider70:
Axeraider70 Featured By Owner Sep 6, 2007  Hobbyist Digital Artist
>.< lol.
Reply
:iconigrafx:
iGraFX Featured By Owner Aug 21, 2007
=O, has it arrived yet?
Reply
:iconigrafx:
iGraFX Featured By Owner Aug 22, 2007
the shirt I mean...
Reply
:iconr2on:
r2on Featured By Owner Aug 20, 2007
haha nice one axe.

and Hows your website coming along, i have very slow internet atm (vacation) and loading a complete forum takes forever, the site looks real cool now though :)

and I registered :P
Reply
:iconaxeraider70:
Axeraider70 Featured By Owner Aug 20, 2007  Hobbyist Digital Artist
fine. stop by when you get back.
Reply
:icontt-speedy1:
tt-speedy1 Featured By Owner Aug 16, 2007
Free t-shirt plox? Lol that would make a sick t shirt special if you made it (you did) :]
Reply
:iconaxeraider70:
Axeraider70 Featured By Owner Aug 16, 2007  Hobbyist Digital Artist
lol. Maybe i'll let you buy it some day :P
Reply
:icontenri:
Tenri Featured By Owner Aug 15, 2007  Student Writer
:XD: Oh dear.
Reply
:iconmc-cool:
mc-cool Featured By Owner Aug 15, 2007   Digital Artist
Its a PNG right? Thats probably why it is a yucky thumbnail, Everytime i upload a PNG of a character it has the same problem :S

I love the picture though :)
Reply
:iconaxeraider70:
Axeraider70 Featured By Owner Aug 15, 2007  Hobbyist Digital Artist
Oh well...
Reply
:iconalias-unr:
alias-unr Featured By Owner Aug 14, 2007
It's funny.
I know like 7 people who are banned from DA.
However, they've never registered. :\

They try, and their IP is blocked for no reason.
Reply
:iconaxeraider70:
Axeraider70 Featured By Owner Aug 15, 2007  Hobbyist Digital Artist
lol. that sucks.
Reply
:iconalias-unr:
alias-unr Featured By Owner Aug 15, 2007
Yeah, the poor kids. :\
Reply
:iconaxertion:
Axertion Featured By Owner Aug 14, 2007  Professional Interface Designer
looks crappy as a thumb because its a .png...
Reply
:iconaxeraider70:
Axeraider70 Featured By Owner Aug 15, 2007  Hobbyist Digital Artist
oh i figured already. But it still shouldn't look THAT bad.
Reply
:iconhellsong-diabla:
Hellsong-Diabla Featured By Owner Aug 14, 2007
i hope you don't get banned either, cuz you make some bad ass brushes.
Reply
:iconindie-guy:
iNdIe-guy Featured By Owner Aug 14, 2007
yeah! me too!...and i really hope that u dont get banned Axeraider!!

hehe
Reply
:iconsammykaye1:
sammykaye1 Featured By Owner Aug 14, 2007
Kewl! Hope it doesn't come true. :lol:
Reply
Add a Comment:
 
×




Details

Submitted on
August 14, 2007
Image Size
75.1 KB
Resolution
942×972
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
2,702
Favourites
59 (who?)
Comments
44
×